Հաշվետու պատում. մայրենի

Բարև ձեզ ես Լանա Օրդուխանյանն եմ, սովորում եմ Մխիթար սեբաստացի կրթահամալիրում, Հարավային դպրոցում 5.1 դասարանում: ես կպատմեմ մեր անցած առաջարանքների և պատեումների մասին: Մենք անցել ենք <<Գիտեք որ գարուն է արդեն>>: Նաև <<Երբ մայրս կա>>: Նաև <<Գարուն>>: Նաև գրել ենք շարադրություններ մեր ընտանիքում օրինակ <<Ավագ շաբաթ>>: Նաև <<Զատիկի տոնը իմ ընտանիքում>>: Նաև գրել ենք գործնական քերակաություն այսպիսով բելոր լինքերը:
Հղում 1, հղում 2, հղում3, հղում 4, հղում 5: Գործնական քերականությունից անցել ենք բայ, մակբայ, գոյական, ածական, թվական, դերանուն, շարահյուսություն: Գրել ենք շարադրություններ: Օրինակ Իմ կյանքի գույները, Իմ ընկերը, Ես որպես բնության մի մասնիկ: Ունեմ նաև բառարան: Կարդացել եմ հեքիաթներ: Օրինակ Հնարագետ ջուլհակը, Ընկերասեր եղջերուները, Խամաճիկը, Կախարդական թմբուկը, Երկրում որտեղ ոչմի սուր բան չկա, Սխալ արձագանք: ՈՒսումնասիրել ենք նաև ուղղագրություն:  Նաև ունեմ Հովհանես Թումանյանի մի հեքիաթ: Կարդացել եմ <<Իմ երգը>>: Պատմել եմ <<Իմ գրադարանի>> մասին:
Սաել իմ բլոգի մայրենի բաժնի հղումը:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *